Jag vann!!!

Jag är otroligt glad och hedrad! I veckan som gick fick jag veta att jag vunnit I-Care tävlingen!!!  Tack till alla er som röstat på mitt bidrag på syfestivalen i Stockholm!

Nu väntar jag med spänning på min vinst: En Pfaff creative 3,0 !

Jag har kollat på nätet och den verkar vara en supermaskin, den har den integrerade övermatningen som jag älskar och en otrolig massa finesser... jag får nog stänga in mig på min kammare och bara sy,sy,sy!!

Ska försöka sy något och lägga upp här snart

Än en gång tack!!

Kommentarer

  1. Jag lyfter på hatten och gratulerar Dig till vinsten.
    Det är du väl värd, tycker jag

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS Mikael!! Den klänningen är så superfin!

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten och lycka till med nya symaskinen, en sådan har jag.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar